9 Desember 2012

Sekarang pukul 12.39 dini hari dan saya masih bersama kimia tersayang. Senin UTS 2 kimia and i haven't prepared anything, so i'm chasing all of those chapters like really? 

Well, for this post i'm gonna tell you how's my life lately. 
Semua orang pasti berubah, bedanya ada yang berubah ke arah positif dan ke arah negatif. I'm afraid to be be the negative one. So that, i need someone to remind me about the right side and wrong side. 
Hal yang paling saya takutkan sekarang adalah saya menjadi salah satu orang - orang yang mulai melupakan Allah. This busy and hectic world will always be the first reason for the absence of God' existence in our heart. Recently, i feel empty, really empty in the heart. It's like i have no direction and no motivation. At first thought , maybe its a homesick. Lebih lama memikirkannya perlahan ternyata saya kurang mendekatkan diri kepadaNya. Saya terlalu sibuk dengan semua kegembiraan dunia yang hanya bersifat sementara, dengan kesibukan-kesibukan semu yang ada, dengan kesibukan kepada diri sendiri hingga melupakan kewajiban yang seharusnya. Malu , malu sekali. If my parents know for what i have done, i wouldn't have any words to say . Aku malu.  








Astaghfirullahhaladzim.